1
Първата стъпка е срещата с клиента. На тази среща разбираме идеите на клиента и неговите желания. Ако той няма такива ниe правим предложения за лого на база предварителна информация, която имаме за неговия бизнес. По време на срещата се стремим да разберем посланията на бранда, за да ги претворим в логото, ако е възможно.
2
Вторият етап е проучване и скициране на логото, за избистряне на идеята и концепцията.
3
В резултат на проучването и скицирането подготвяме 3-4 варианта на лого с подварианти в предпочитани от клиента цветове. Оформяме ги в презентация и ги изпращаме на клиента.
4
Клиентът ни връща обратна връзка с колекции, ако има такива, по избрания от него вариант на лого.
5
Финално одобреното логото се изпраща на клиента в няколко от най-често ползваните формати – jpg, png, eps, pdf, svg.