bulmed logo

Лого и графичен дизайн

процесът при създаване на лого

  • 1

    Среща с клиента и създаване на брийф

    Първата стъпка е срещата с клиента. На тази среща разбираме идеите на клиента и неговите желания. Ако той няма такива ниe правим предложения за лого на база предварителна информация, която имаме за неговия бизнес. По време на срещата се стремим да разберем посланията на бранда, за да ги претворим в логото, ако е възможно.

  • 2

    Проучване и скициране

    Вторият етап е проучване и скициране на логото, за избистряне на идеята и концепцията.

  • 3

    Финализиране и презентация пред клиента

    В резултат на проучването и скицирането подготвяме 3-4 варианта на лого с подварианти в предпочитани от клиента цветове. Оформяме ги в презентация и ги изпращаме на клиента.

  • 4

    Обратна връзка

    Клиентът ни връща обратна връзка с колекции, ако има такива, по избрания от него вариант на лого.

  • 5

    Финален вариант и файлове

    Финално одобреното логото се изпраща на клиента в няколко от най-често ползваните формати – jpg, png, eps, pdf, svg.

Виж портфолиото