bulmed logo

Социални мрежи и бранд стратегии

процесът по изграждане на бранд в социалните мрежи

  • 1

    Среща с клиента и създаване на концепция

    Първата стъпка винаги е среща с клиента. На нея се стремим да разберем идеите и желанията клиента за това какво присъствие би искал да има в социалните мрежи и какъв имидж би искал да изгради. Другата много важна информация, която трябва да извлечем от срещата, е какви са посланията и ценностите на бранда. Именно те правят бранда автентичен и неповторим. Те са стъпалата, по които се изкачваме при изграждането на цялостната визия на бранда в социалните мрежи.

  • 2

    Създаване на бизнес страница

    Вторият етап е създаването на бизнес страницата и попълването ѝ с първоначалното съдържание, с което разполагаме. Цялостната визия на страницата се изгражда с течението на времето и  с помощта на клиента. Много по-добре за бранда е самият собственик или служител  да е пряко ангажиран със създаването на автентично съдържание за страницата – видеа, снимки, промоции, тестове, сторита. Това прави странцита по-жива, по-истинка и привлича повече последователи.

  • 3

    Създаване на рекламен бизнес акаунт

    След това създаваме рекламен бизнес акаунт на клиента във Facebook Business Manager.

  • 4

    Изготвяне на рекламна стратегия

    Заедно с клиента изготвяме рекламната стратегия за дадения бранд и неговото имиджово присъствие в социалните мрежи. Изготвяме план за действие по дати. Залагаме целите, които искаме да постигнем в предварително определен времеви срок.

  • 5

    Изпълнение на рекламната стратегия

    Изпълнението на рекламната стратегия трае 3-4 месеца, през които се създават реклами и се среди тяхното представяне. Рекламните се променят и актуализират в зависимост от тяхното представяне и резултатите, които носят.

Виж портфолиото