1
Първата стъпка винаги е среща с клиента. На нея се стремим да разберем идеите и желанията клиента за това как си представя своя бъдещ уебсайт. Другата много важна информация, която трябва да извлечем от срещата, е какви са посланията и ценностите на бранда. Именно те правят бранда автентичен и неповторим. Те са стъпалата, по които се изкачваме при изграждането на цялостната визия на бранда в дигиталното пространство.
2
На база на разговорите с клиента, неговата изградена визуална идентичност до момента, както и неговите желания, създаваме брийф. Това е документ, съдържащ подробно писмено описание на бъдещия уебсайт. В него се описват страница по страница структурата и функционалността на целия уебсайт. Този брийф ще изпраща на уеб дизайнера.
3
На база на брийфа уеб дизайнерът изработва 3-4 варианта за дизайн на началната страница на уебсайта. От тях клиента избира един вариант. На база на този вариант се изготвя дизайна на всички останали страници в сайта и на мобилната му версия.
4
След окончателния избор от страна на клиента на дизайна на сайта започва програмирането му. Тази част от проекта е най-дълга и трудоемка. Отнема около 1-2 месеца, в зависимост от сложността на сайта.
5
След като сайтът е написан (програмиран) по дизайна и е създаден неговия администраторски панел, отговорникът по изготвяне на съдържанието от маркетинг отдела на Бул Мед Консулт започва да качва съдържанието в сайта. Това отнема около 2-3 седмици, в зависимост от обема на съдържанието и от сложността на сайта.
6
След като цялото съдържание е качено в сайта той минава проверка за “бъгове”. Това са малки грешки, които често възникват по функционалността и дизайна на сайта след качването на съдържанието. След като те бъдат отстранени от програмистите и уеб дизайнерите сайтът се прехвърля на домейна на клиента. Домейнът и хостинг пакетът се закупуват предварително от клиента. По време на целия процес по изработка и проверка сайтът се намира в демонстрационна среда и не е достъпен за потребителите.