Основното предизвикателство, което срещнахме при изграждане на маркетинговата стратегия беше конкуренцията, която в пределите на столицата е почти на всеки ъгъл. Това винаги ни кара да имаме индивидуален подход към клиента, да правим задълбочен анализ и проучвания, преди да пристъпим към изграждане и прилагане на стратегията.
Акцентирахме върху предлаганите услуги, апаратурата и най-вече грижата и вниманието към клиента. Изградихме силна маркетингова стратегия, която ни помогна да издигнем клиента пред конкуренцията. Изследвахме целевата аудитория и си определихме достижими цели, използвайки подходящи канали и методи за комуникация с клиентите.
1
Изискването на клиента беше да се придържаме към кафявата гама и близките нюанси. Имахме пълна свобода по време на творческия процес. Идеята на логотипът е да представи буквата V от името по нестандартен начин. Плавните извивки и заоблените елементи внушават доверие и грижа, а преливащите акценти създават илюзията за пластичност. Всичко това се допълва от елегантен контрастен безсерифен шрифт.
2
Фотосесията беше направена в клиниката на клиента. Следвахме предварително разписан сценарий за снимките-кого, какво и по какъв начин ще се заснеме. Това вигаги спестява време, оптимизира работата на всички и води до добър краен резултат. С екипа на V Clinic реализирахме много добра фотосесия, чийто материал послужи в много направления.
3
Следващата ни стъпка беше да създадем страници във Facebook и Instagram. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.