Д-р Димова е прекрасен лекар, специалист по очни болести и естетика на околоочния контур. Маркетингът, който правихме за нея беше предизвикателство от гледна точка на това, че трябваше да наложим съвсем нов бранд на пазара. Доброто име на д-р Димова обаче помогна много, за да бъдат преодолени всички пречки, традиционно съпътстващи маркирането на нов продукт.
Заложихме на добрата репутация на д-р Димова сред нейните пациенти. Изградихме уебсайт и Facebook страницата, като заложихме на реални референции от страна на нейните пациенти. Рекламната стратегия също беше построена върху доброто име на д-р Димова. Така за кратко време успяхме да постигне много добри резултати под формата на генериран интерес към практиката на д-р Димова и запитвания за процедурите, които тя извършва.
1
Срещата с клиента винаги е първата крачка. По време на тази среща научаваме ключовите предимства на клиента, неговите конкурентни особености, които бихме могли да използваме при построяването на маркетинг стратегията. В този случай решихме, че е най-удачно да изградим бранда около личността на д-р Димова. В крайна смета самата тя е брандът.
2
Изработката на логото беше следващата стъпка. Доктор Димова искаше логото ѝ да бъде в светъл яркозелен цвят. Предложихме стилизиран елемент на око, в което огледално са представени две букиви D. Цветовете и елементите бяха подбрани така, че да пасват на личността на д-р Димова, около която изградихме бранда, и да изразяват нейното послание към пациентите. Логото беше съобразено и нейните очаквания и изисквания.
3
Първата ни задача беше за създадем Facebook страница и Instagram профил, както и рекламен акаунт. Изработихме стратегия за визията на страницата и постовете в нея. Подготвихме медия план.
4
Дадохме напътствия на д-р Димова за реализация на фотосесия. Тя е особено необходима за изграждането на добър и най-вече реалистичен имидж на бранда в социалните мрежи. В нашия случай брандът е сама д-р Димова. Така че във фотосесията заложихме повече нейни снимки.
5
Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн. Отново заложихме на името и лицето на д-р Димова.