bulmed logo

клиент

Д-р Димова

виж повече

предизвикателството

Д-р Димова е прекрасен лекар, специалист по очни болести и естетика на околоочния контур.  Маркетингът, който правихме за нея беше предизвикателство от гледна точка на това, че трябваше да наложим съвсем нов бранд на пазара. Доброто име на д-р Димова обаче помогна много, за да бъдат преодолени всички пречки, традиционно съпътстващи маркирането на нов продукт.

решението

Заложихме на добрата репутация на д-р Димова сред нейните пациенти. Изградихме уебсайт и Facebook страницата, като заложихме на реални референции от страна на нейните пациенти. Рекламната стратегия също беше построена върху доброто име на д-р Димова. Така за кратко време успяхме да постигне много добри резултати под формата на генериран интерес към практиката на д-р Димова и запитвания за процедурите, които тя извършва.

процесът

  • 1

    среща с клиента и създаване на брийф

    Срещата с клиента винаги е първата крачка.  По време на тази среща научаваме ключовите предимства на клиента, неговите конкурентни особености, които бихме могли да използваме  при построяването на маркетинг стратегията. В този случай решихме, че е най-удачно да изградим бранда около личността на д-р Димова. В крайна смета самата тя е брандът.

  • 2

    създадохме лого

    Изработката на логото беше следващата стъпка. Доктор Димова искаше логото ѝ да бъде в светъл яркозелен цвят. Предложихме стилизиран елемент на око, в което огледално са представени две букиви D. Цветовете и елементите бяха подбрани така, че да пасват на личността на д-р Димова, около която изградихме бранда, и да изразяват нейното послание към пациентите. Логото беше съобразено и нейните очаквания и изисквания.

  • 3

    създаване на Facebook страница и рекламен акаунт

    Първата ни задача беше за създадем Facebook страница и Instagram профил, както и рекламен акаунт. Изработихме стратегия за визията на страницата и постовете в нея. Подготвихме медия план.

     

  • 4

    фотосесия

    Дадохме напътствия на д-р Димова за реализация на фотосесия. Тя е особено необходима за изграждането на добър и най-вече реалистичен имидж на бранда в социалните мрежи. В нашия случай брандът е сама д-р Димова. Така че във фотосесията заложихме повече нейни снимки.

  • 5

    създадохме уебсайт

    Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн. Отново заложихме на името и лицето на д-р Димова.

резултатът

лого
уебсайт
Facebook страница