bulmed logo

клиент

Естетичен център Iv Royal

виж повече

предизвикателството

Естетичен център Iv Royal е първото модерно място за красота в Разград. Предизвикателството пред маркетинга при изготвянето на стратегията за този център беше локацията и предразсъдъците на местните хора. Разград е по-малък град, където разкрасителните процедури не са широко познати. Хората, които са свикнали да ги ползват, предпочитаха да отидат до по-големите градове – Варна или дори София, за да се възползват от качествена услуга. Маркетингът трябваше да се пребори с предразсъдъците на местните хора и да промени нагласите им. Да им даде достатъчно информация и да ги убеди, че и в града има модерно място, където се предлага качествена услуга.

 

решението

Промяната на нагласите на хората не беше лесна задача. Изискваше време и постоянство при изпълнение на стратегията. Заложихме за обективно и пълноценно информиране на хората относно центъра и процедурите за разкрасяване, които се предлагат в него. Ние вярваме, че когато човек е информиран взима по-лесно правилното решение. Планът сработи, защото само за няколко месеца успяхме да генерираме  достатъчно голям интерес, за да се запълни графика на центъра.

процесът

  • 1

    създаване на лого

    Основното изискване на клиента беше логото да е в цвят бордо и първите букви от името да се превърнат в логотип. Създадохме логото на центъра, което предопредели цялата му визия. На база на елементите в него изградихме визуалната стратегия на центъра. Стилно и дръзко. Излъчването е за високо качество на предлаганата услуга.

  • 2

    създаване на Facebook страница и рекламен акаунт

    Следващата ни стъпка бе да създадем Facebook страница и рекламен акаунт. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.

  • 3

    фотосесия

    Реализирахме фотосесия на лоцията на клиента. Целта на фотосесията е да покаже реалното преживяване, което може да изпита всеки клиент на естетичния център. Това беше част от стратегията да убедим местните хора, че в града вече има център за красота, който не отстъпва по качество и класа на големите центрове в столицата. За целта използвахме популярен местен модел – момиче, носителка на титлата мис Варна. Идеята беше да убедим местните, че щом мис Варна идва да прави процедури в Разград, това означава, че те си заслужават.

  • 4

    създадохме уебсайт

    Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн.

резултатът

лого
уебсайт
Facebook страница