Естетичен център Anelia Style е първото модерно място за красота в Хасково. Предизвикателството пред маркетинга при изготвянето на стратегията за този център беше локацията и предразсъдъците на местните хора. Хасково е по-малък град, където разкрастилените процедури не са широко познати. Хората, които са свикнали да ги ползват, предпочитаха да отидат до София или Пловдив, за да се възползват от качествена услуга. Маркетингът трябваше да се предобри с предразсъдъците на местните хора и да промени нагласите им. Да им даде достатъчно информация и да ги убеди, че и в града има модерно място, където се предлага качествена услуга.
Промяната на нагласите на хората не беше лесна задача. Изискваше време и постоянство при изпълнение на стратегията. Заложихме за обективно и пълноценно информиране на хората относно центъра и процедурите за разкрасяване, които се предлагат в него. Ние вярваме, че когато човек е информиран взима по-лесно правилното решение. Планът сработи, защото само за няколко месеца успяхме да генерираме достатъчно голям интерес, за да се запълни графика на центъра на 50%.
1
Клиентите от Anelia Style ни дадоха пълна свобода при изработването на логото. Избраха виариант с елегантно модифицирана буква А. Създадохме логото на центъра, което предопредели цялата му визия. На база на елементите в него изградихме визуалната стратегия на центъра. Целта беше да изглежда стилно, но в същото време семпло.
2
Следващата ни стъпка бе да създадем Facebook страница и рекламен акаунт. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.
3
Реализирахме фотосесия на лоцията на клиента. Целта на фотосесията е да покаже реалното преживяване, което може да изпита всеки клиент на естетичния център. Това беше част от стратегията да убедим местните хора, че в града вече има център за красота, който не отстъпва по качество и класа на големите центрове в столицата. За целта използвахме модел, който визуално да прилича на клиентите, които искахме да привлечем към салона – младите, модерните, склонните да се доверят на новото и да не се страхуват да опитат нещо различно.
4
Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн.