bulmed logo

клиент

Diyana Aesthetic House

виж повече

предизвикателството

Diyana Aesthetic House е стартиращ бизнес в сферата на естетичните процедури. Предизвикателството пред маркетинга на стартиращите бизнеси винаги е голямо. То е свързано с изграждането и налагането за кратко време на съвсем нов бранд. Като добавим и факта, че естетичните процедури в България все още се считат за лукс и не всеки може да си ги позволи, това прави задачата на маркетинга още по-трудна и отговорна.

В същото време Diyana Aesthetic House се намира в София – градът с най-голяма пазарна наситеност на естетични центрове. Конкуренцията е силна, което означава, че решаващо за пробива на новия  бранд е извеждането на неговата уникалност на преден план.

решението

Решението на предизвикателството пред Diyana Aesthetic House  бе извеждането на преден плана на уникалността на бранда. А тя е – личната ангажираност на собственика с бранда и клиентите. Това означава повече персонално внимание на всеки клиент, по-качествена услуга.

Това даде “криле” на маркетинговата стратегия, която изготвихме за популяризирането на бранда. Помогна ни също и ясната визия, която имат собствениците за посоката и темпа на развитие на бизнеса. Тяхната реалистична представа и земна нагласа се оказаха ключови при изгоряването на стратегията и поставянето на реалистични цели за постигане в разумен срок.

 

процесът

  • 1

    създаване на Facebook страница и Instagram профил

    Първата ни задача беше за създадем Facebook страница и Instagram профил, както и рекламен акаунт. Изработихме стратегия за визията на страницата и постовете в нея. Подготвихме медия план.

  • 2

    фотосесия

    Реализирахме фотосесия на лоцията на клиента. Целта на фотосесията е да покаже реалното преживяване, което може да изпита всеки клиент на естетичния център. За целта използвахме модели, които визуално да приличат на реалните клиенти на салона.

  • 3

    създадохме уебсайт

    Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн.

  • 4

    инфлуенсъри

    Създадохме стратегия за инфлуенсър маркетинг, която да се реализира в рамките на няколко месеца. Целта е максимално бърза популяризация на брада в Instagram и сред потребители, които се интересуват силно от естетични процедури.

резултатът

Facebook страница