Irida Center е стартиращ естетичен център, разположен в нов квартал в София. Предизвикателствата пред маркетинга в този случай са три: Налагане на напълно нов и никому неизвестен бранд. Силно конкурентна среда. Салонът се намира в близост до други естетични центрове.
Решението на предизвикателството пред Irida Center бе извеждането на преден плана на уникалността на бранда. А тя е – персонално внимание на всеки клиент, по-качествена услуга с отлична апаратура. Това даде “криле” на маркетинговата стратегия, която изготвихме за популяризирането на бранда. Помогна ни също и ясната визия, която имат собствениците за посоката и темпа на развитие на бизнеса. Тяхната реалистична представа и земна нагласа се оказаха ключови при изгоряването на стратегията и поставянето на реалистични цели за постигане в разумен срок.
1
Ирида е богиня от древногръцката митология. Изобразявана е като красива девойка и е посредник между боговете и хората. Изградихме логото на центъра около идеята за непреходна женска красота, която носи класическо достойнство и модерен дух. Логотипът е стилизирана женска глава, създадена от преплитащи се линии и с намигване към античното изкуство. Логото на центъра предопредели цялата му визия. На база на елементите в него изградихме визуалната стратегия на центъра. Той изглежда елегантно и съвременно. Излъчването е за високо качество на предлаганата услуга.
2
Следващата ни стъпка бе да създадем Facebook страница и рекламен акаунт. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.
3
Дадохме напътствия на Irida Center за реализация на фотосесия. Тя е особено необходима за изграждането на добър и най-вече реалистичен имидж на бранда в социалните мрежи.
4
Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн.