bulmed logo

клиент

Pure Skin

виж повече

предизвикателството

Естетичен център PureSkin е идея, която се заражда в сърцето на една от 4-те столици на модата – Лондон.  Желанието на основателя и водещ естетичен терапевт – Юлияна Йорданова е да създаде естетичен център от висок клас, пренасяйки от Лондон най-добрите практики и индивидуален подход към клиента, като добави нещо новаторско в обслужването и в цялостната концепция за грижата към клиента. Предизвикателствата, пред които се изправихме в процеса на създаване и имплементиране на маркетинговата стратегия бяха свързани преди всичко с това, че трябваше да наложим съвсем нов бранд на много конкурентен пазара,  какъвто е секторът с естетични процедури и услуги в София. 

решението

Изграждането и прилагането на маркетинговата стратегия започна с определяне ценностите на бранда – онези неща, които отличават PureSkin от конкурентите на пазара. След което дефинирахме строго определена аудитория с няколко „buyer persona“, като ядрото ѝ бяха хора живели и работили в чужбина и чужденци, за които, на първо място, е важно да получат обслужване и отношение на западно ниво.  А на финала „облякохме“ цялостната ни стратегия във визии и рекламни послания, които постигнаха заложената цел – да генерират интерес към PureSkin и процедурите, които се предлагат там. 

процесът

  • 1

    създаване на лого

    Основното изискване на Юлияна беше логото да бъде в сребристо или златно. Трябваше да се съобразим с това, че ще бъде използвано предимно върху тъмно сив и черен фон. Търсеше се чисто и елегантно излъчване. От предложените варианти заедно избрахме плътният сребърен кръг с преплетени първи букви от името на PureSkin.

  • 2

    създаване на facebook страница и instagram профил

    Първата ни задача беше да създадем Facebook страница и Instagram профил, както и да изградим рекламен акаунт и структурата на рекламните кампании в него. Изработихме стратегия за визията на страницата и постовете в нея. Подготвихме медия план. Планът беше изключително ключов, тъй като чрез него начертахме целите си и предвидихме резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.

     

  • 3

    фотосесия

    Реализирахме фотосесията в естетичния център на клиента, за да покажем реалното преживяване, което може да изпита всеки клиент на PureSkin, както и обстановката там – съчетание от изтънчен и модерен интериор. За фотосесията използвахме модел, който визуално да прилича на клиентите, които искахме да привлечем към центъра – младите, модерните и търсещи естествената визия.

  • 4

    създадохме уебсайт

    Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура, дизайн и функционалности.

  • 5

    инфлуенс маркетинг

    Първоначалната стратегия беше да таргетираме по локация ( обсег 2 км от локацията на центъра), пол и възраст. В последващ етап започнахме работа и с инфлуенсъри, като заложихме на спортисти. Защо спортисти? Защото това са хора, които обръщат повече внимание на външния си вид, имат силни и запомнящи се послания в профилите си и доста често последователите следват техните препоръки. След това включихме лайфстайл инфлуенсъри и професионален гримьор- инфлуенсър.

  • 6

    обучения

    Проведохме няколко обучения в естетичния център, за да помогнем на клиента в бъдещото създаване на качествено съдържание под формата на видеа и снимки за социалните мрежи. 

резултатът

Лого
Уебсайт
Facebook страница