bulmed logo

клиент

Quattro Laser Center

Виж повече

предизвикателството

Планирането на маркетинг стратегия е сложен и многопластов процес, който е свързан с доста предизвикателства. Едно от основните предизвикателства е конкуренцията. Всеки пазар е наситен с конкуренция, което изисква задълбочено проучване и изграждане на правилна стратегия, за да може да се създаде уникално предложение за бъдещите клиенти. Определянето на правилната целева аудитория, нейните нужди и предпочитания е също ключов момент в изграждането на маркетинговата стратегия.

решение

Проучване на потребителските тенденции и нагласи на локално ниво и адаптиране на маркетинг стратегията спрямо това. Стратегическия подход, доброто планиране и знанията от опита ни бяха в основата на изпълнение на маркетинговите усилия.

процесът

  • 1

    лого

    Концепцията за логото беше да обхванем многообразието на целия спектър от естетични услуги, които ще се предлагат в новооткрития център. С избора на черния цвят клиентът искаше да внуши усещането за елегантност, но и тежест и високо качество. Логотипът е мултиплицирана капковидна форма, която напомня цвете или слънце. Използвани са основен шрифт със заобляния за името и вторичен безсерифен шрифт за описателните думи.

  • 2

    реализиране на фотосесия

    Фотосесията беше реализирана в естетичния център на клиента, а лицата от кадрите са реалните терапевти и очарователен модел. Целта беше да се покажат предлаганите услуги, терапевтите и да убедим местните хора, че в града вече има център за красота, който не отстъпва по качество и класа на големите центрове в столицата. Моделът беше избран така, че повече от бъдещите клиенти да желаят да се припознаят в него визуално и като “лайфстайл”.

  • 3

    създаване на Facebook странива и Instagram акаунт

    Следващата ни стъпка бе да създадем Facebook страница и рекламен акаунт. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.

резултатът

лого
фотосесия
Facebook страница