Tinta e напълно нов бранд, стартиращ бизнес на силно конкурентен пазар – София. За да минимизираме рисковете при това предизвикателство заложихме на вълнуващата история на самата собственичка. Историите са един от най-магнетичните маркетингови инструменти. Хората харесват да знаят историята на бранда, на който избират да се доверят. Чрез добрата история изграждането на доверието между бранд и потенциален клиент става много по-бързо.
„Тинта“ е естетичен център, разположен в полите на Витоша. Ако името Ви звучи италианско, не се заблуждавайте. То означава „отенък, нюанс“ или още „отпечатък“ на езика на Леонардо Да Винчи. Все неща, които „Тинта“ иска да остави след себе си. И тя като Да Винчи от дълго време мечтае да сътворява красота чрез иновативни технологии. Но красота по лицата на хората. Така години по-късно, от една мечта, се ражда естетичен център „Тинта“. Но защо именно „Тинта“?
„Моят племенник, когато беше много малък и още не можеше да говори добре, ме наричаше Тинта. Галено от Христина. Беше ми много мило. Сега е голям и пак ме нарича така, защото това име остана нашата малка сантименталност.
Зад „Тинта“ стои Христина Панчева, чиято лична история е не по-малко интересна от тази на името на центъра. Христина е медицинска сестра с над 17 годишен опит в най-хуманната професия, три, от които като сестра в реанимация. А след изкаран 9-месечен квалификационен курс, работи и като козметик. Защо ли? Защото усмивките по красивите лица на хората я правят истински щастлива.
Минават години, докато реализира мечтата си. Но когато го искаш силно, мечтите се сбъдват.
Естетичен център „Тинта“ предлага апаратни и мануални процедури за лице и тяло, лазерна епилация от най-висок клас. А също фризьор, маникюр и педикюр. Тук можете да се освежите и разкрасите от глава до пети и да се насладите на уютна и топла обстановка“.
Това е историята, която разказва бранда в сайта си и в социалните мрежи. Хората обичат хубавите истории и това се доказва по резултатите на бранда. Само за няколко месеца предизвика голям интерес.
1
Първоначалното изискване на клиента беше в логото да присъства златния цвят, но само като акцент. Избраният вариант включва логотип цвете с различни нюанси на златно при листата. Така пренесохме значението на името (tint – нюанс) и във визуалното представяне. Като допълнителен закачлив елемент, подчертахме последната буква в същия цвят и я откроихме с различен шрифт. Създадохме логото на центъра, което предопредели цялата му визия. На база на елементите в него изградихме визуалната стратегия на центъра. То изглежда стилно и нежно. Излъчването е за високо качество на предлаганата услуга.
2
Следващата ни стъпка бе да създадем Facebook страница и рекламен акаунт. Подготвихме рекламна стратегия и медия план, разписан по дати. Този план беше изключително важен, за да можем да начертаем целите си и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме интерес и запитвания.
3
Реализирахме фотосесия на лоцията на клиента. Целта на фотосесията е да покаже реалното преживяване, което може да изпита всеки клиент на естетичния център. За целта използвахме модел, който визуално да прилича на клиентите, които искахме да привлечем към салона – младите, модерните, склонните да се доверят на новото и да не се страхуват да опитат нещо различно.
4
Стъпката, която отне най-много време беше именно създаването на уебсайт. Той е съобразен с цялостната маркетингова стратегия като структура и дизайн.