bulmed logo

клиент

XLine

Виж повече

предизвикателството

XLine е съвсем нов естетичен център, който се намира в град Варна. Морската ни столица също е един доста наситен на естетични услуги пазар, затова можем да изтъкнем конкуренцията като най-голямото предизвикателство от маркетинг и бизнес гледна точка. Те обаче имаха малко по-голямо предимство в това отношение, тъй като в квартала, в който се намират, нямаше много центрове за красота.

решението

Изграждането на ясна маркетингова стратегия ни помогна да предизвикаме интерес към естетичния център още в самото начало. Добрата комуникация с клиента и доверието, което ни гласуваха, подсилиха още повече резултатите. Изборът на апарати от страна на клиента също изигра своята роля в положителна посока, затова и нашият фокус беше да представим по най-изтънчения начин разнообразието от процедури, които центъра предлага.

процесът

  • 1

    фотосесия

    Всчики снимки бяха направени в естетичния център, като най-главното беше да покажем лицата на терапевтите, апаратите и атмосферата на самото място. Следвайки предварителен сценарий и ясна визия за това какви кадри са ни необходими, успяхме да реализираме професионални кадри с фокус върху предлаганите услуги.

  • 2

    Facebook и Instagram профили

    След като имахме чудесни кадри от фотосесията и достатъчно материал за съдържание, направихме Facebook и Instagram бизнес профили на клиента. Предварителната рекламна стратегия и медия план, разписан по дати, ни помогнаха да начертаем ясни цели и да предвидим резултатите. За няколко месеца генерирахме доста голям интерес, запитвания и посещения в естетичния център .

резултатът

лого
фотосесия
Facebook страница