1
Първата стъпка винаги е среща с клиента. На нея се стремим да разберем идеите и желанията на клиента за това какъв имидж би искал да изгради и какъв тип клиенти би искал да привлече. Другата много важна информация, която трябва да извлечем от срещата, е какви са посланията и ценностите на бранда. Именно те правят бранда автентичен и неповторим. Те са стъпалата, по които се изкачваме при изграждането на цялостната визия на бранда и при привличането на правилните клиенти.
2
На база на проведените разговори с клиента оформяне цялостната стратегия за изграждане на бранд идентичност.
3
Визуалното съдържание е едно от най-важните. Затова следващата стъпка е заснемане на фотосесия. Снимките е добре да отразяват реалността, затова фотосесия се провежда на локацията на клиента и в нея участват терапевтите от центъра, а понякога и реални клиенти на центъра. В други случаи наемеме професионални фотомодели. Подбираме ги внимателно, така че да бъдат огледало на хората, които посещават или искаме да привлечем на посещават дадения естетичен център. Наемаме гримьор, организираме пространството за снимки и преминаваме към заснемането на всяка една от процедурите, предлагани в центъра. Пресъздаваме в снимки процеса по записване на час в центъра и извършването на процедурата. Целта е, потребителят, гледайки снимките, да придобие реална представа за преживяването, което може да получи в този център. При този етап от изграждане на бранда ползваме услугите на подизпълнители – професионален фотограф, гримьор, модели.
4
Често създаваме видео съдържание, което може да е оформено от снимките или пък заснето отделно. При заснемането на видеа също предварително изготвяме концепция. Сюжетът на видеото често пресъздава преживяването на даден пациент. Целта е, потребителят, гледайки видеото, да придобие реална представа за преживяването, което може да получи в този център. При този етап от изграждане на бранда ползваме услугите на подизпълнители – професионални видео оператори, режисьори, гримьор, модели.
5
Текстовото съдържание, което се помества на уебсайта или на бизнес страницата на клиента е автентично, написано от нашите копирайтъри и съобразено с концепцията на бранда.